Pomoce dydaktyczne

Home

To menu | To search

Home › Jak porządnie ułożyć trening na rzeźbę?

Jak porządnie ułożyć trening na rzeźbę?

, 23:14 - Permalink

Sporo osób śni o zbudowaniu wyrzeźbionej, wysportowanej figury. Jednak należałoby sobie zdawać sprawę z tego, iż trening na rzeźbę nie jest dla wszystkich i winna go poprzedzić ciężka praca. Dlaczego tak się dzieje? Albowiem ten trening wymaga właściwego przygotowania ciała - powinno być ono pozbawione nadmiaru tłuszczu, a zarazem powinno posiadać ono wystarczającą masę mięśniową, by takie ćwiczenia miały sens. Niezbędne będzie również odkrycie naszego ciała, jego zdolności jak również doświadczenie w rozpoczęciu treningu.

Jeszcze wyższą popularnością cieszy się trening typu SPLIT. Polega on na przyporządkowaniu danego dnia treningowego do poszczególnej grupy mięśniowej. Niekiedy grupy jesteśmy w stanie łączyć, jednak w sposób starannie przemyślany, który nie doprowadza do przetrenowania.

girl-in-the-gym-1391368_640.jpg

Plan treningowy na rzeźbę 3 dniowy pozwala na wykonywanie ćwiczeń w niektóre dni. Tak żeby zachować odpowiednie odstępy czasowe i dać mięśniom czas na regenerację. Świetnie się sprawdzi plan, jaki angażuje wybrane grupy mięśniowe we wtorek, czwartek i sobotę. To jedynie jedna z propozycji, jednak pozwoli na odpowiedzialne trenowanie mięśni. 

3 dniowy plan treningowy na rzeźbę mogą zastosować też osoby początkujące. W wypadku tych osób, znaczące jest, aby nie przetrenować się i nie przecenić naszych zdolności. Można także zasięgnąć rady profesjonalisty, jaki dobierze odpowiednio serie i liczbę powtórzeń. Należy pamiętać, iż trening nie należy do najłatwiejszych i brać się za niego winnym osoby, jakie nie mają problemów ze zdrowiem.

Czytaj więcej na: http://blog-silownia.com.pl/jak-cwiczyc-w-domu/